dissabte, 1 de novembre del 2014

Vestidet bebé

Semblo una mica desapareguda, però no ho estic!  El cas és que els meus últims projectes han estat i són regals, de manera que no puc avançar informació i trencar sorpreses abans d'hora! I tot i que tinc alguns projectes acabats, encara me'ls haig de guardar uns dies!
Aquí teniu un vestidet que he fet per la Júlia, la filla d'uns amics meus. Està teixit a ganxet amb ganxo de 3mm, amb una llana de colors violetes. Amb la llana d'aquest gruix i el patró que he seguit, surt un vestit per edat d'entre 3 i 6 mesos. Més avall, els patrons en gràfic.

Parezco un poco desaparecida, pero no lo estoy! El caso es que mis últimos proyectos han sido y son regalos, de manera que no puedo avanzar información y estropear sorpresas antes de tiempo! Así que, aunque tengo algunos proyectos acabados, aun me los tengo que reservar unos días!

Aquí tenéis un vestidito que he hecho para Júlia, la hija de unos amigos míos. Está tejido a ganchillo con gancho de 3mm y lana de colores violetas. Con la lana de este grosor y el patrón que he seguido, sale un vestido para niña de entre 3 i 6 meses. Más abajo, los patrones en gráfico.



                           El punt en detall:
                           El punto en detalle:









Us poso aquí els gràfics a seguir que he trobat a vàries webs, per si us animeu a provar-ho!
Os pongo aquí los gráficos a seguir que he encontrado en varias webs, por si os animáis a provarlo!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada